Frequently Asked Questions

This Agreement was last modified on 18th february 2016

Intrebari Frecvente

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Produsul comandat se livreaza exclusiv prin intermediul serviciului de curierat rapid – DPD Curier

Care este termenul de livrare al produselor?

Produsul comandat se livreaza in termen de 2 zile lucratoare de la data confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii cumparatorului plasate pe site-ul www.housen.ro, prin curierat rapid – DPD Curier, intre zilele luni – sambata la adresa specificata de catre consumator in cadrul comenzii plasate pe site.

In cazul mobilierului, termenul de livrare este de 1-8 saptamani din momentul confirmarii comenzii. In cazul produselor realizate manual de catre furnizorii Housen Deocrations, termenul de livrare este de 1-4 saptamani.

Cu toate acestea, este posibil sa apara intarzieri din motive independente vanzatorului, ca de exemplu intarzierile cauzate de societatea de curierat rapid in perioada sarbatorilor de iarna, Paste, Black Friday etc., situatie in care vanzatorul va informa clientul cu privire la aceasta situatie si ii va oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea intregii sume achitate.

Cum pot sa urmaresc livrarea coletului?

Urmarirea livrari produselor se face prin intermediul site-ului DPD Curier. Click aici!

Este necesar un cont de utilizator pentru a comanda?

Da. Pentru plasarea comenzilor este necesara realizarea procedurii de inregistrare prin intermediul acestei pagini.
Dupa primirea confirmarii pe e-mail contul tau va fi activ si vei putea realiza comanda on-line.

Care este costul de livrare?

Pentru fiecare comanda plasata pe housen.ro se va percepe o taxa de ambalare in valoare de 4 lei (cost necesar manipularii si ambalarii produselor comandate) si un cost de transport, ce difera in functie de modalitatea de livrare selectata de client in pagina de finalizare a comenzii:

  • comenzile cu valoare totala mai mare de 300 de lei beneficiaza de livrare gratuita*, in aria de acoperire a companiei de curieratcu care colaboram
  • pentru comenzile a caror valoare totala este mai mica de 300 de lei, se va aplica un cost de transport in valoare de 20 de lei, iar daca adresa de livarare daca se afla in afara ariei de acoperire a curierului, pe langa aceasta taxa se va achita o extrataxa de 15 lei
  • pentru comenzile a caror valoare totala este mai mica de 300 de lei iar plata coletului se face in sistem ramburs, se va aplica un cost de transport in valoare de 25 de lei, iar daca adresa de livarare daca se afla in afara ariei de acoperire a curierului, pe langa aceasta taxa se va achita o extrataxa de 15 lei

Greutatea maxima admisa a unui colet este de 31 kg*, conform prevederilor O.G. 31/2002 privind serviciile postale.

*cu exceptia mobilierului. Pentru transportul mobilierului, in functie de greutatea acestuia, se percepe o taxa de transport de 30 lei, pentru mobilierul din categoriile: Suport flori, Masute, Tabureti, Manechine, Noptiere, si respectiv 59 lei, pentru mobilierul din categoriile: Mese, Scaune, Vitrine, Servante, Fotolii si canapele, Biblioteci, Birouri, Etajere, Banchete, Console, Mobilier exterior, Comode, Diverse

Cum pot returna produsul?

Returnarea produsului
In cazul exercitarii dreptului de retragere conform celor de mai sus, consumatorul are obligatia de a returna in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat decizia sa de retragere (completarea formularului de retragere). Produsele se transmit la adresa: str. George Enescu nr5, ap.3 Cluj-Napoca, jud.Cluj, prin curierat rapid, pe cheltuiala consumatorului.

In cazul returnarii produselor achizitionate prin aplicarea de cupoane (vouchere) valorice se restituie valoarea efectiv achitata de catre consumator pentru produsul returnat.

Daca produsele livrate au fost insotite de accesorii si eventuale cadouri, acestea trebuie returnate impreuna cu produsele returnate.
Vezi Politica de Retur pentru detalii complete.

Care este modul de returnare a banilor?

Cumparatorul are dreptul de a i se rambursa toate sumele pe care le-a achitat drept plata vanzatorului, inclusiv costurile livrarii pentru achizitia produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract, dar nu mai devreme de data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii, cu exceptia situatiei in care vanzatorul a constatat diminuarea valorii produsului, conform punctului 4 de mai sus, caz in care va returna consumatorului valoarea diminuata.

In cazul in care, cu ocazia achizitionarii produsului, consumatorul a ales un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator, HOUSEN DECORATIONS S.R.L. nu este obligat de a rambursa costurile suplimentare efectuate cu transportul ales de catre consumator.

De asemenea, sumele reprezentand costurile suplimentare aferente livrarii bunurilor (de ex. 3 Lei pentru verificarea coletului la livrare) nu se returneaza.

Consumatorul este de acord ca sumele cuvenite ca urmare a retragerii din contract sa se ramburseze prin virament bancar, in contul consumatorului specificat in cadrul formularului de retragere sau comunicat impreuna cu exprimarea deciziei de retragere din contract.

In cazul exercitarii de catre consumator a dreptului de retragere dintr-un contract care presupune furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, HOUSEN DECORATIONS S.R.L. nu va returna contravaloarea avansului sau a pretului.

Unde ma pot adresa pentru solutionarea reclamatiilor?

HOUSEN DECORATIONS S.R.L. ofera posibilitatea Cumparatorului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate expediata pe adresa: office@housen.ro

Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre cumparator in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediul social al societatii.

Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.

Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. HOUSEN DECORATIONS S.R.L. va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.

HOUSEN DECORATIONS S.R.L. nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care cumparatorul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul HOUSEN DECORATIONS S.R.L.

SHOPPING CART

close